tiden läker såren

Livet känns tungt just nu, jag har inte så stor lust till mycket nu. helgen va lyckad, hade jätte kul. förutom att vissa människor är lite bortskämda och ställer till drama så fort dom inte får som dom vill. men men.. thats life! finns dom som har det värre.
jag lägntar jätte mycket till vecka 11, då ska jag och josephine mysa hela veckan. bara hon och jag, jag och hon. i helgen ska jag antagligen in till stan med sebastian och dom, va kul att träffa honom när man inte setts på två år. tiderna förändras samma sak med människor.

jag ska börja planera mitt liv mer så jag har saker att se fram emot, då går tiden lite fortare. lägntar tills skolan slutar, jag vet att allt kommer bli så mycket bättre då. jag kommer inte vara beroende.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0