sweet!

Hade nationella i svenska idag, gick åt helvete från början men raderade allt och började om på nytt. känndes mycket bättre då. hoppas jag får ett G iaf, blir väldigt glad för det. slutade vid 12, drog ner till tuna och tog en fika med sara. köpte hårfärg och har nu precis färgat håret, blev väl lite för mörkt, men va fan skit samma.

sitter nu och väntar på middagen som är klar om cirkuuus 20 min. Sen blir det till att åka till jocke, ska väl kolla på nå film eller nått, får se. ska även sova där.
imorgon ska jag med josephine till sjukhuset, så det blir antagligen ingen skola för mig.

I helgen blir det mamma-dotter middag på fredag, sen drar väl jag, elin och anna ner till våning. på lördag är jag ensam hemma och ska ha lite mys med jocke, linus och josephine(antagligen). planer kan ändras snabbt.

me and anna in ettan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0