.

Aj Aj AJ Det bultar och det bankar
 Aj Aj Aj Sen Du Lämnade mig
Aj Aj Aj Bara Du i mina tankar
Aj Aj Aj Kan Aldrig Glömma dig

sen följde jag dig Hem jag var lycklig
jag var Glad då viste jag inte vad jag vet nu idag
Aj Aj Aj Det Bultar och det bankar
Aj Aj Aj Sen Du Lämnade mig
Aj Aj Aj Bara du i mina Tankar
Aj Aj Aj Kan Aldrig Glömma Dig du ville bara Leka Med Mig
en liten stund jag trodde du var min
varje timme och var för sekund
jag trodde att vi två men betyder allt för varann
 
Aj Aj Aj Bara du i Mina Tankar
Aj Aj AJ Kan Aldrig Glömma Dig
Aj Aj Aj Det Bultar och det bankar
Aj Aj AJ Sen Du Lämnade mig
Aj Aj Aj Bara Du i mina tankar
Aj Aj AJ Kan Aldrig Glömma Dig
Aj Aj Aj det bultar och det bankar
Aj Aj Aj sen du Lämnade mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0